Меню сайту
Мини профиль
На службе : дней

Наше опитування
Как вам новый дизайн?
Всего ответов: 148
Пошук
Міні-чат

...учням

МОРАЛЬНЕ ЗДОРОВ`Я

( Практичні поради щодо збереження фізичного і морального здоров`я.)

Ми постійно перебуваємо в динамічній рівновазі між шкідливими впливами, що загрожують нашому здоров`ю, і захисною протидією нашого організму. Так, наприклад, віруси постійно проникають з зовнішнього середовища до нашого організму, але при цьому хворіємо ми не завжди. Недуга дається в знаки лише тоді, коли слабне захисна система нашого організму. Спричинити до цього можуть і наші моральні переживання, в наслідок яких зменшується наша опірність хворобам. Відомі випадки, коли несподіваний удар долі, моральна травма – втрата чоловіка або дружини – призводять удівця, вдову до хвороби, а часом вони не можуть пережити смерть свого супутника життя більше, ніж на кілька місяців.

         Тут діє закономірність: чім масштабніша переміна у житті людини, тим більше загрожує вона здоров`ю. Треба навчитися моральної гігієни, не можна допускати, щоб життєвий тягар трагічних подій зламав людину. Якщо вже нічого не можна змінити, зумійте не нервувати, не відчувати себе нещасним.

         У найскрутніші ситуації треба знаходити спосіб розрадити себе, побороти смуток, депресію, повернутися до морального життя. Моральні страждання можуть викликати діабет, гіпертонію, інфаркт міокарда, виразку шлунка, невроз та багато інших хвороб.

         Конфлікти, недосипання, перевтома, страх, надмірна квапливість, тощо стають причиною неврозів. Піддаючись  почуттям заздрості, ненависті, мстивості, ми завдаємо шкоду в першу чергу собі. Чималий вплив на наше самопочуття справляє й атмосфера в родині.

         Справжня моральність передбачає зокрема, вміння не піддаватися неприємним настроям і почуттям, не зосереджуватися на них, не вертатися постійно до своїх переживань, не розповідати про них раз у раз своїм знайомим.

         Якщо ви хочете бути задоволеним життям, треба навчитися радіти, сміятися, виховувати в себе почуття гумору. Воно – одна з найважливіших передумов доброго здоров`я. Якщо ви вмієте дивитися на речі з гумором, можете у колі друзів чи близьких розрядити своє напруження, ви, безумовно, сприяєте своєму моральному здоров`ю.

         Недоліки в організації праці також негативно впливають на моральне здоров`я. Так, стомлюваність значною мірою залежить не тільки від самої праці, скільки від обставин. Відомо, якщо праця для нас цікава, приносить вам радість, ми можемо працювати досить довго, не відчуваючи втоми. Якщо ж робота нам не до вподоби, та ще й натискають строки, ми втомлюємося швидше. Ситуація погіршується, якщо не дотримуватися правильного режиму дня, будемо курити і пити чорну каву, аби «збудити себе», недосипатимемо і мало будемо на повітрі. Сон – це також ліки проти втоми. Відчувши ознаки втоми, намагайтесь протягом 2 – 3 днів більше спати.

         Ось на що ви маєте насамперед звернути увагу, складаючи план активного розвитку нашого здоров`я. Вивчайте себе, перевіряйте, чи сприяє ваша життєва філософія вашій внутрішній рівновазі. Гармонійне життя – одна з найбільш вагомих умов доброго здоров`я.

Практичні поради щодо збереження фізичного і морального здоров`я.

Людина у сучасному, технізованому суспільстві з прискореним, як ніколи раніше, темпом життя змушена шукати засоби опору негативним впливам, несприятливим ситуаціям, аби зберегти психічну та фізичну рівновагу і життєздатність. У цих пошуках виявилась доцільність використання сучасною людиною деяких методів зі старовинної індійської практики- це аутогенний тренінг Шульца, релаксаційні вправи.



 

Навчання - це процес, що пов'язаний не лише з функцією школи.

Основні правила:

- Твоє спілкування зі світом починається із пізнання. Вдячно стався до тих, хто дає їх тобі;

- Будь готовий активно, творчо навчатися і не тільки на уроках;

- Навчися бачити, чути, відчувати світ серцем;

- Остерігайся образити того, хто поруч;

- Приймаючи рішення, пам'ятай про відповідальність перед собою, своїми батьками, однокласниками, вчителями;

- Прийми за необхідне основне правило поведінки: «не зашкодь!»;

- Справжнє щастя - ставити перед собою високі цілі, досягати їх, а потім іти далі. не позбавляйсебе цього.

- Будь щасливий у своєму шкільному житті.
 
 
Твоя пам’ять і є твій віртуальний світ.
 
Варто не забувати, зо засвоюємо:

10% того, що читаємо

20% того, що чуємо

30% того, що бачимо

50% того, що бачимо і чуємо

70% того, що обговорюємо

90% того, що говоримо і робимо

Отже, відводь час на щоденне закріплення необхідних тобі навичок. Дослідження свідчать, що краще вчити вірші декілька днів потроху, ніж дуже довго в один день (це стосується і інших навичок, грі на інструменті тощо).

Відшукай родзинку

Спробуй віднайти в собі приховані особливості. Що є в тобі таке, яке неможливо продублювати?

Це цікаво

Мозок складається з мільярдів клітин, має дві півкулі: ліва - наукова, права - творча. Ліва півкуля відповідає за: мову, логіку, обчислення, послідовність. Права півкуля відповідає за: риму, ритм, музику, живопис, уяву.

Ми вчимося за допомогою того, що: бачимо, чуємо, відчуваємо, робимо 
  
  
  
  
СПРИЙНЯТТЯ ЕФЕКТИВНІЙ САМООРГАНІЗАЦІЇ
ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ


Аналіз завдання:

Що насправді потрібно зробити?
Сформулюй це ще раз своїми словами.
Аналіз матеріалу:
Що мені потрібно для виконання завдання?
Що я вже маю?

Аналіз мети:
Чого я прагну?
Як я можу цього досягти?
Від чого я можу відмовитись?
Аналіз конфлікту(протиріччя):
Чому я не можу піти далі?
Що мені заважає?
Що я мушу змінити?
Формулювання часткових (проміжних) завдань:
Який крок наступний?
До цього часу все правильно?

Тепер я вже організований.
Подолання фрустрації (кризи надій):
Помилку можна виправити.
Я старанно працюватиму.
Вимога до розподілу часу:
Одна маленька перерва не може зашкодити.
Я зроблю це, я маю час.
Оцінювання часткових (проміжних) результатів:
Я це робив.
Мені це добре вдалося.


ЯК ГОТУВАТИСЯ ДО ІСПИТІВ


Іспити, як і більшість явищ життя, – явище перехідне. Коли вони закінчуються, з'являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти іспит і з меншими втратами для власного здоров'я, отримати добрі оцінки й чекати наступного іспиту без страху та безсонних ночей.

Психологи розцінюють іспит як:

1. «перетравлювання» значного обсягу інформації, яке пов'язане з великим навантаженням на мозок;
2. серйозне емоційне напруження і велике навантаження на нервову систему;
3. оцінювання не лише знань дитини, а й її особистості.

Найоптимальніший варіант підготовки до складання іспитів
(за Іриною Науменко)


Розпорядок дня

Харчуватися слід три-чотири рази на день.
 
Мед, горіхи, молочні продукти, риба, м'ясо, овочі та фрукти забезпечать баланс необхідних вітамінів і мінералів в організмі й відновлять енергетичні витрати.

Нормальний здоровий сон і відпочинок зменшать навантаження на нервову систему. Не варто відмовлятись од звичних занять спортом – це буде своєрідним відпочинком.

Слід пам'ятати про біоритмо-логічні особливості: «сова» неефективно працює о 6 – 8 год ранку, а «жайворонок» навряд чи буде працездатним до 2 – 3 год. ночі. В усіх людей рівень біологічної активності знижений із 17 до 18 години.

Можна вживати тонізуючі препарати, наприклад, із женьшеню чи елеутерококу.
Каву краще пити вранці й небагато, лише для того, щоб прокинутися (для тих, хто звик саме так розпочинати свій день). Кава підсилює нервовість і тривожний стан у невпевнених собі людей. Заспокійливі медичні препарати зовсім не потрібні, їх можна вживати лише за призначенням лікаря.

Правильна організація вивчення навчального матеріалу

Спочатку слід переглянути весь матеріал і розподілити його таким чином: якщо треба вивчити 100 питань за чотири дні, то в перші два дні вивчається 70% усього обсягу, третього дня – решта, четвертого – повторюють вивчене.
При цьому складні теми варто чергувати з простішими – не обов'язково вчити всі питання поспіль.

Є й деякі психологічні закономірності, які слід враховувати.

1. Найкраще запам'ятовується інформація, викладена на початку і наприкінці тексту. Середина зазвичай швидко «вилітає» з голови. Тому під час запам'ятовування та повторення слід приділити увагу середині тексту.

2. Повторювати треба не механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Інформація після і «завантаження» в мозок, якщо її не повторити, утрачається на 20 – 30% упродовж перших 10 год. Щоб цього не сталося, слід прочитати текст, повторити його вдруге, через 20 хв – утретє, а через 8 – 10 год. – учетверте, і ще раз – через добу. Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.

3. Особливість «упізнавання». Дивлячись на текст, відчуваєш, що колись це все бачив, читав, отож вирішуєш, що витрачати час на це питання не варто й можна переходити до наступного. Насправді ж це – несвідомий самообман. І якщо не вивчити уважно те, що здається таким знайомим, на іспиті можна не відповісти на таке «знайоме» запитання.

4. Запам'ятати можна найкраще, якщо знати, що є «найближчим»: текст, рисунок, логічна схема.
 
5. Слід спробувати знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі, адже цікаве запам'ятовується
набагато легше.

Можна готуватися до іспитів удвох, адже одна голова добре, а дві – краще.
 
Підготовка до іспиту вдвох має свої переваги, якщо поставитися до цього серйозно й сумлінно. Учити разом не варто, а от повторювати навіть бажано. Це краще робити напередодні іспиту.

Готуватися можна й так: перший день – самостійне вивчення, другий – повторення й переказування один одному.
Було б добре розділити теми за інтересами, за складністю, за ступенем засвоєння: один розповідає те, що другий раніше не вивчив.
Розповідати треба чітко, детально, емоційно.
Можна проводити «репетиції» перед іспитом і наодинці: ставити собі запитання, уголос відповідати, привчатися слухати своє мовлення.

Шпаргалка — річ потрібна!

Використання шпаргалок на іспиті найчастіше закінчується дуже сумно. Вони потрібні лише тим, хто краще запам'ятовує матеріал при конспектуванні, – викладений коротко (у вигляді тез), він краще тримається у пам'яті. Шпаргалки зручно перечитувати перед самим іспитом, а от брати на іспит не варто.

«Спокійно, тільки спокійно»

Так завжди в екстремальних ситуаціях казав Карлсон. Слід скористатися його порадою. Адже нервують завжди ті, хто погано знає матеріал. Ті, хто зовсім нічого не знає, зазвичай спокійні. Ті, хто знає матеріал добре чи на середньому рівні, нажахані до останньої хвилини, поки не отримають оцінку. Щоб подолати свій страх, можна розповідати самому собі вивчений матеріал, начебто на іспиті. Уявіть складну ситуацію на іспиті й знайдіть із неї вихід. Поставте самі собі підступні запитання й дайте на них відповідь – переборіть свій страх ще до іспиту. Згадайте випадки свого успіху, подумки відчуйте їх іще раз. Спробуйте вдатися до аутогенного тренування. Налаштуйтеся на те, що «у мене все вийде» й повторюйте ці слова перед сном. На іспиті не втрачайте самовладання у складний момент, хоч це й нелегко. Згадайте про почуття гумору – іноді воно виявляється і в екзаменаторів.
Складіть план відповіді на іспиті – це теж заспокоює.

Бажаємо вам якнайкраще здати іспити!
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наші святкування
Свята України
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Хмара тегів
Англійська День Дурня Квітень Культурa Заяви Зразок АЕС ВУЗи Болонська Система Гуртки Місто Вакарчук ВНЗ Міністр Освіти 9 травня Війна Ветерани Заняття Інформація УЦОЯО Діти Останній дзвоник Випускники Побажання 1 вересня ВУЗ Міністр Енергетика Вчителі День Вчителя День незалежності уроки Фізкультура Газети Здоров'я Нормативи Каховське водосховище 6 грудня Армія Енергодар Наше місто Дерева Депутати Міськарада школа Запорізька Область Карантин Доброта День Святого Валентина 8 березня день весни день жінок жіночий день Іван Вакарчук Бюджет Поздоровлення Каша 2009 ДАІ Дорожній рух Вчені Білок Біологія життя Mars Masterfoods Milky Way Snickers ЗНО Освіта ЕНВК№1 Змагання Козацький гарт "Джерело" "Ельдорадо" "Мальви" Концерти Тестування Виховання Міністерство Освіти Студенти Велика Британія Динозавр Китай Історія 1 Травня Історія України Відповіді Велика Вітчизняна Війна День Перемоги Втома Дослідження Кисломолочні Продукти Географія Ліцензія Творчість Освiта наука Оcвiта свято
Друзі сайту
Школьные рефераты
Зароботок в интернете
ООШ №2
ЭУВК "ГАРМОНИЯ"
ЭМЛ
ЕЗОШ №4
ЭНВК №5

ЕЗОШ №6
ЕЗОШ №7
Сайт 6-Б класса
Сайт 9-Г класса
Сайт 9-А класса

ЦОППМ
Кузнецовская школа №1
Чутівська ЗОШ
ЕНМЦ

ДНЗ ЗНЗ №9
Методичний портал

Copyright ЕНВК№1 © 2017 тел. (06139) 3-26-13