Меню сайту
Мини профиль
На службе : дней

Наше опитування
Как вам новый дизайн?
Всего ответов: 155
Пошук
Міні-чат

Основні „вузли” розвивального навчання.

Розвивальне навчання – це формування творчої особистості (такої, яка має внутрішні передумови, що забезпечують її пізнавальну активність, тобто не стимульовану зовнішніми факторами).
Головна мета – формування активного, самостійного, творчого мислення учня і на цій основі поступовий перехід в самостійне навчання.
Завдання: формування особистості з:
o гнучким розумом;
o розвиненими потребами до подальшого пізнання та самостійних дій;
o певними навичками та творчими здібностями.
Модель організації РН може складатися з таких етапів:
1. Формування в учнів мотивів навчання.
2. Оволодіння новою інформацією (не лише опанування нових знань, але й способів навчальних дій).
3. Відтворення учнями засвоєного матеріалу.
4. Формування вмінь та навичок у стандартних і нових умовах.
5. Узагальнення знань, умінь та навичок учнів.
6. Продуктивна пізнавальна діяльність учнів для формування знань, умінь та навичок на творчому рівні.
При реалізації цих етапів треба враховувати різний рівень розумової активності:
o під час уроку;
o в межах класу;
o в межах паралелі.
Для організації РН слід використовувати такі методи, які викликають найбільший інтерес в учнів: проблемні, продуктивні, дослідницькі – вони сприяють розвитку творчого мислення та уяви. Однак при цьому не відкидається застосування інформаційних, репродуктивних та репродуктивно – продуктивних методів.
Готуючись до кожного уроку, вчитель повинен так продумувати та організовувати навчальну діяльність, щоб:
o відбувався розвиток процесів сприйняття;
o учні оволодівали всім;
o в учнів поступово нагромаджувався індивідуальний досвід пошукової діяльності;
o розвивалася увага;
o формувалися якості, необхідні для комбінування, конструювання, перетворення.
РН – такий процес діяльності учнів, у ході якого кожна дитина повина самостійно або з допомогою вчителя осмислити матеріал, творчо застосовувати його в нестандартних умовах та свідомо запам’ятати для подальшого навчання, при цьому вчителю рекомендується організувати роботу з учнями за трьома напрямками:
1. Правильно формулювати настанову (давати загальне уявлення про тему, яку потрібно освоїти, звертаючи увагу на новизну виучуваного матеріалу; відзначати все, що підлягає засвоєнню; робити прогнозувати);
2. Активізувати контроль за сприйняттям;
3. Звертати увагу на зорове уявлення фактів, вилучення головного, встановлення причинно – наслідкових зв’язків, критичне ставлення до тесту.


Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наші святкування
Свята України
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Хмара тегів
Англійська День Дурня Квітень Культурa Заяви Зразок АЕС ВУЗи Болонська Система Гуртки Місто Вакарчук ВНЗ Міністр Освіти 9 травня Війна Ветерани Заняття Інформація УЦОЯО Діти Останній дзвоник Випускники Побажання 1 вересня ВУЗ Міністр Енергетика Вчителі День Вчителя День незалежності уроки Фізкультура Газети Здоров'я Нормативи Каховське водосховище 6 грудня Армія Енергодар Наше місто Дерева Депутати Міськарада школа Запорізька Область Карантин Доброта День Святого Валентина 8 березня день весни день жінок жіночий день Іван Вакарчук Бюджет Поздоровлення Каша 2009 ДАІ Дорожній рух Вчені Білок Біологія життя Mars Masterfoods Milky Way Snickers ЗНО Освіта ЕНВК№1 Змагання Козацький гарт "Джерело" "Ельдорадо" "Мальви" Концерти Тестування Виховання Міністерство Освіти Студенти Велика Британія Динозавр Китай Історія 1 Травня Історія України Відповіді Велика Вітчизняна Війна День Перемоги Втома Дослідження Кисломолочні Продукти Географія Ліцензія Творчість Освiта наука Оcвiта свято
Друзі сайту
Школьные рефераты
Зароботок в интернете
ООШ №2
ЭУВК "ГАРМОНИЯ"
ЭМЛ
ЕЗОШ №4
ЭНВК №5

ЕЗОШ №6
ЕЗОШ №7
Сайт 6-Б класса
Сайт 9-Г класса
Сайт 9-А класса

ЦОППМ
Кузнецовская школа №1
Чутівська ЗОШ
ЕНМЦ

ДНЗ ЗНЗ №9
Методичний портал

Copyright ЕНВК№1 © 2019 тел. (06139) 3-26-13